środa, 8 lutego 2012

Cześć ;) Leżę cały dzień i nie wiem co ze sobą zrobić, ponieważ dopadło mnie przeziębienie... A co za tym idzie? Nuda :) Dawno nic nie dodawałam, ale jakoś nie było okazji... 
Pokażę Wam kilka fajnych outfitów oraz inspiracji, które znalazłam jakiś czas temu :) Poza tym wybrane zdjęcia mojego autorstwa. Może w końcu dostanę wenę na prowadzenie bloga! 
Czy Wy też chcecie wiosnę tak bardzo jak ja? Mam dość zimnych autobusów! :< 
Od poniedziałku zaczynam ferie, hihi! Zdaję sobie sprawę, że miną w mgnieniu oka, ale chyba lepsze to niż nic ;) Planuję odwiedzić kilka bardzo ważnych osób,  zająć się troszkę moją pasją, którą ostatnio zaniedbałam z braku czasu i pogody! Niech już nie będzie mrozów, noooo..   Jak spędzacie walentynki? :) Rano wybierzemy się do Olsztyna, gdyż P musi załatwić bardzo ważną sprawę, a później chyba wyruszymy do Gdańska :) 


Jak podobają się Wam takie butki ?




...